Alyaselmasinan emzirmessen olanı da gider bak bebeğini mamayla besle karni doyduktan sonra huzursuzlanmaz altını al gazını çıkart.
1- mamasini ver
2-altını al
3 -gazını çıkart (eğer gaz kontrolü yapmazsan belli bir süre sonra hem bebeğin uyumaz,emmez,mamada yemez, kolik olur )
Bu üçünü yaptıktan sonra memeni ver emmesede ver ucu yoksa memenin almayabilir süt az geliyor diye yorulur ama yinede göğsünü ver anne sütü gibisi yok mama ne kadar sağlıklı zaten korona vat anne sütü içen bir bebek sen korona olsan bile emsede çocuk korona sütünden geçmiyor bebeğini dış etkenlere karşı korursun hem emdikce gelir sütun bide sana 2 önerim var
1-sütünü sürekli sağ emzirirken diğer göğsünü sağ enzirmezken de sağ
2-eczaneden bestlak diye süt arttirici damla al bende direk ise yaradı simı fışkırıyor çocuğun elbisesi benim kıyafetlerim göl oluyoruz inşallah damada yararlı olur
Bide çay var süt artırıcı ondanda alabilirsin eczaneden
Sevgiler 😚