1ciklaomer Kizlar 2 aylik bebegim var benim gibi 2 aylık bebeği olanlar uyku saatleriniz nasil bizimki gunduz sıkıntımız yok ama gece uykusuna geçerken cok zorlaniyor saat 1 _2 gibi anca uykuya dala biliyor bir turlu uykuya dalamiyor
Fatmanursert 1ciklaomer benimki uykuları kaybetti zaten sadece ağlıyor sanki bir yerine bişey olmuş gibi bir ağlıyor ki Allahım sen yardim et
Yyc28 Benimki de öyle bugünlerde birde ağlıyor uyuyacağı zaman anlamıyorum aç değil altı temiz demin kucağıma aldı emzirmek için uyudu emmeden
Kiziveannesii Benimkide 2 aylık gündüz sıkıntı yok ama hava kararınca başlıyor sizin yine uyuyor ben sabah 7 ye kadar ayaktayım 2 ay boyunca hiç bi şekilde gece uykusu almadım
Anneyim_05 Kiziveannesii benimkide sabahb7ye kadar hiç uyumuyor allahim nolacak böyle kaç ay daha sürecek