Kader_ruya benimde bebeğim 2 aylık şimdi yeni yeni düzene sokmaya çalışıyorm şimdi yatak odasına renkli ampul aldım kumandalı gündüz mavi yeşil tonların ışığı acip mümkün olduğunca orda yatırıyorum eskiden kanepede yatırdım şimdi beşiğinde gece de rutine bindirdim saat 12 de salonda ışıkta altını üstünü değiştirip uyku tulumu giydirip emzirip gazını çıkarıp odaya geçiyoruz turuncu ışığı açıyorum biraz kucağımda biraz ayağımda mayistiriuorum emmek isterse tekrar veriyorum reflü var bu arada sürekli kusar sonra köyü kırmızı rengini açıp dereceyi karartiyorum derin uykuya dalıyor en azından 3 saat uyuyor kumandalı çok rahat ettim inanın yattigim yerden hallediyorum