Bizde bırakalı 1 ay oldu 16 aylık oğlum, çok fazla meme bağımlısıydı gece çok fazla uyanıyordu ve hiçbir şey yemezdi çok şükür yememiz azda olsa düzeldi🙏 İlk etapta gündüzü kestik önce sabahı kestik, bir sonraki gün öğleni derken 1 haftada gündüzü tamamen bıraktık ama tabi hep oyun oynadık yada meme istediğinde eline hep bir şeyler verdim yesin oyalansın dye sonrada geceyi azaltık aynı şekil ama geceleri biraz zor bir süreç kararlı olmak gerekiyor ve ben ilk gece sabah 4 ten saat 8 kadar oynadık öyle öyle alıştı tek amacım korkutmadan ağlatmadan bıraktırmaktı öylede oldu çok şükür. Sadece bol bol sarılın öpün