Merhaba,inşallah pozitif değilsindir.şüphelerin varsa hemen maske tak ve tabiki bunu çocuk doktorunla görüş çünkü bebeğin şuanda çok küçük,benim bebeğim 4 aylık eşim ve bende pozitif çıktık test yaptırdığım günden beri evde çift maskeyle dolaşıyorum ve gün içinde bebeğimle kaldığımız odayı 4-5 kere havalandırıyorum,sürekli elim suda ve kolonyada,yatarken bile maskeyle uyuyorum bebeğimde şuanda bişey yok çok şükür. Sen tedbirini al doktorunla irtibat halinde ol allahın izniyle bebeğine bişey olmaz🙏