Asuasu allah razı olsun canım birkaç doktor yakınımız vardı onlarla da irtibat kurdum başladıysan gerisini getir dediler bebeğim de istiyo emmeyi ama alıştı anneannesi bakıyo zaten bu süreçte bi şekilde bitirdik 5.güne geldik 2 güne kadar emzirvem inşallah tekrar zor bir süreçti ne yapacağımı bilemediğim ama bu da bitti Allah büyük