Aslihaskara6466 Mrb yeni katıldım pramatür annesiyim.. Troid hormonumuz normalin üstünde cıkmıs böyle durum yasayab varmı
ErtugrulAnnesii Aslihaskara6466 sağlık ocağında mı aldırdınız topuğundan kan? Bizimde ilk aldırdığımızda sonuç yüksek çıkıp bidaha vermemizi istediler hastanede verdik sonuç normal çıktı yanılma payı olabiliyor tekrar deneyin günü geçmeden doktorunuz da yönlendirecektir
Ayperim Aslihaskara6466 bizimde ilk aldırdığımızda yüksek çıkmıştı ikinci de normale döndü değerler doktorumuzda 15 günlğk olduğunda nırmale döner genelde çyle oluyor demişti dediği gibi de oldu
Nseyma Aslihaskara6466 muhakkak hekiminizle görüşünüz, değeri aradaysa kontrol bakılır, sınırın üzerindeyse eutrox muhakkak başlanmalı, hipotiroidi ihmale gelmeyeceklerin arasında.
fatima post üste çıksın 🙏 geçmiş olsun annesi üzmeyin kendinizi önlem alınır muhakkak allahın izni ile..
Aslihaskara6466 ErtugrulAnnesii yok cnm ilk fakültede verdik normalin üstünde 10 gün sonra gelin dediler. Doktorda burdq bakalım dedi baktık yime normalib üstünde cıkto tekrar fakülteye bazı testler için yönlendirdi 😔
Aslihaskara6466 Nseyma cok yüksek degil dedi ama iyot testi ney yapılacak heralde kan alınmasına dayanamıyorım
Deletedmom121 Aslihaskara6466 benim kiziimda premature ondada 3 defa kan alinmasina ragmen duzelm3di ayni sonucu verdi suan tedavi altinda ilac kıllanıyoruz
Selintosh Aslihaskara6466 benim bebeğiminki de biraz yüksek çıkmıştı olması gerekenden.Doktorum problem değil demişti.
Deletedmom121 Aslihaskara6466 bizim şimdilik kullanılıyor belli değil.ne zaman dengelerse artık hap mamayla eritip veriyorum ac karna
Nseyma Aslihaskara6466 elbette ben de bir anneyim sizi anlıyorum ama sağlıkçıyım aynı zamanda ve çocuğunuzda ileride zeka geriliği olma ihtimaline karşı aldırmak zorundasınız🤷🏻♀️
kereminannesiasli Aslihaskara6466 bize de aynisini dediler ikinci defa kan verdik bisey cikmadi korkma canm bisey olmaz cogu kisiye oyle diyorlar once yuksek cikiyor sonra dusuyor
Tugbabsra Aslihaskara6466 canım biraz riskli bir durum ihmale gelmez hemen doktora götürün tedavi olsun canım burada biz birsey diyemeyiz ne desek kullaktan dolma olur
Aslihaskara6466 Nseyma bugun ölçtürdük 4. 7 gib cıktı endokrin doktoru takibe gerek yok dedi inş bişey yoktur