Deryadgm Insanlar her şeye konuşuyor kulağımızı tıkamamış gerekirken dert edip üzülüyoruz. Anne sütü alan brbrkno kadar az ki hep mama şimdi. Önemli olan sağlığı boşverin insanları. Zamanı gelince döner. Bakarsın bizim bebeklerden erken yürür belli olmaz ki böyle şeyler. Ama ben zannetmiyorum öyle bir şeyin mümkün olacağını. 5 ya da 6 aylık hala dönmedi diyenler de var normal demek ki canim🥰