Bebeğim 50 günlüğü geçti kontrolümuz var kalça çıkığı kontrolu. Ama ben hatayda yaşıyorum ve burada virüs aldı başını gidiyor giden varmı hastaneye her koşulda? Gitmem gerektiğini biliyorum ancak bebeğimi riske atmak istemiyorum fikirlerinizi alabilirmiyim anneler?