Kızlar iyi akşamlar,
Küçüklüğümde tadından hiç haz almadığım balık yağı takviyesi alırdım. Çok nefret etmiş olacağım ki bebeğime vermem gerektiği aklıma gelmedi 🤷🏻♀️ Haftada 1 kere balık yiyor. Doktoruma yarın mesaj atacağım ama sizlerin de önerisini almak isterim. Bulunduğum ülkede möllers var, içinde d vitamini de olduğu yazıyor. Extra gerekiyor mu d vitaminine bunu aldığı taktirde? Bir de her gün mü verilmesi gerekiyo acaba? Teşekkürler 🥰