Kiask bizde 28 ekim dogumluyuz. hala saatbasi emiyor. Dogdugunda hep memedeydi. Snra. 15 dakka arayla emmeye basladi yarim saate cikti 45 daklaya cikti derken smdi bir saat oldu. Sik emdigi icin oek geelere cikamiyorum. 2 3 saatte bir emzirme moduna gecemedik. O yuzden sk sik uyaniyor 😬sesler cikariyor bizde cikarinca tepki weriyor. Elleri surekli agzinda 🤭 dis kasiyici aldim ama daha Tam tutamiyor ☺️🥰 aynaya bakmayi cok seviyor. Surekli ilgi ve kucak istiyor.disariyi cok seviyor. Cikinca o gun guzel uyuyor 😂