Oyku123 Gerçekten şimdiki çocuklarda var bir şeyler, annem de hep öyle der. Çok daha zeki ve yaramaz oluyorlar. Daha 10 aylık bebesin sen sinir olmak nedir :D Kandıramıyoruz da bir şeyle yok sanki büyüdü çocuk oldu ergenliğe girdi :) Bizimki de hemen ağlar, o gözyaşı orda bekliyor her daim hemen akacak. Zor sabrediyorum vallahi büyüsün dili çözülsün konuşarak anlaşalım artık :)