Gamzesent mamaro kullanıyoruz memnunum, işim oldupunda yarım saat, bir saat oyalıyor sıkılmadan. Ama tabi bir kurtarıcı değil. Alayım da orda yatsın kucak istemsn diye alacaksanız hayal kırıklığı yaşarsınız. Uzun süre yatmak istemiyor. Ben sabah kalkınca yatırıyorum, yarım saat kalıyor o arada kalhvaltımı yapıp evi toparlıyorum. Akşama doğru koyuyorum o oyalanırken yemeği yapıyorum vs. Size yardımcı , ama mucize değil. Tabi her bebek farklı onu da düşğnmek gerek