Merhabalar oğlum 7 aylık alttan iki dişi patlamıştı 1 ay olacak nerdeyse biz üsttekileri beklerken üst dişinin bi yanından patladı dişi aranızda böyle olan var mı internetten bakıyorum 3. Sırada çıkması gereken dişmiş öyle yazıyor siz neler biliyorsunuz bu konuda