bebeğim 5 ay 21 günlük oldu ve doğduğundan beri sırt üstü uyur. henüz dönemiyor. şuan uyuyor .az önce sık sık yüzünü bi sağa bi sola döndürüp kendini sıkıp uyandığı için ilk kez onu yüzüstü uyuttum. şuan öyle uyuyor da , ağzının burnunun üstüne uyuyup nefessiz kalmaz dimi? çevirsem mı sırt üstü bilemedim? hani gazdan dolayı kıvranıyorsa yüzüstü uyumak iyi gelebilir diye düşündüm? yardımcı olur musunuz