Busrasarelina56- ayy offf hic sevmedigim bir konu..3 ayliktan itibaren kendim yikadim..zorlandim suyu sevmiyordu birde..iskenceydu yeminle banyosu..desen ayda 1 kez yaptir diye raziyim..son 4 banyosu Allahim şükürler olsun 14 aylik olacak oğlum kuvete su dolduruyorum parfum kapaklariyla oynamayi seviyor(parfumlerim kapaksiz kaldi cogu😂😂🤦♀️) rahatca yaptırıyorum banyosunu..uzun zaman kendi kuvetinde yikadim banyo kuvetinede bir kac ay oldu geceli..eminim cogu seyi denemissindir kefref bakiyim ne seviyor onlari at suya..