Busrasarelina56- 10,5 aydan selamlar diyorum 5 aylıkken çok kolaydı beniö oğlumda çok hareketli lakin idare edebiliyordum şuan çok daha zor tabi onun banyo yapmasıyla birlijte her yer batıyor ama yapacak bişey yok bazende eşim yardımcı oluyor sağolsun öyle böyle gidiyoruz bakalım