Kızlar bilginiz veya yaşayanınız vardır belki 7 aylığız. Dişlerimiz geçen hafta patlatı diş huysuzluğu bitti şükür. Fakat 3 gündür gece şiddetli bir şekilde ağlayarak uyanıyor açlıktan, gazdan değil meme vereyim diyorum almıyor kucağımda uyumaya başlıyor. İndiriyorum 1-2 saat sonra aynı şekilde sanki yere düşmüş gibi bir anda ağlıyor aynı şekilde aldığım gibi sakinleşiyor kucağa alışkın bebekte değil. Ama nedenini bir türlü anlayamıyorum 😭