Bebekcik2406 Merhabalar dün dermapen için ilk seansı yaptırdım sivilce lekelesi çok fazla yüzümde, ama sanki yanaklarım yanık gibi olmuş, normalde de böyle mi oluyor acaba bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi 🙏🏻
Irem22 Bebekcik2406 merhaba ben uzman estetisyenim yanım gibi derken nasıl dediniz kızarık şişlik gibiyse normal soğuk uygulama yaparsanız yüzünüze daha iyi gelir. Dermapen iğneli bir işlem güvendiğiniz bir yerse sıkıntı olmayacaktır
Selmaymn Bebekcik2406 3 seans demişlerdi ama 2 seans yapabildim uzman doktordan yaptırdım diğer seansa korktum çünkü canım acıyodu😄işe yaradımı dersen evet bir nebzede olsa yarıyo yani
Bebekcik2406 Simiyy bu salonda arkadaşım yaptırmış ay gibi parlak yüzü var tavsiye üzerine gittim ama yolum çok uzun kaç senelik derin izler var kaç seansta geçer bilmiyorum
Bebekcik2406 Irem22 sanki kabuk bağlamış gibi kızarık bazı bölgeler izlerin çok olduğu yerlerde var, kaç güne kadar geçer acaba o kabuklanmalar
Irem22 Bebekcik2406 görmeden bilgi vermek doğru olmaz. Ama kabuklanma olması normal tabi boyutuda önemli.
Simiyy Bebekcik2406 bir kaç seansta geçmez kuzucum bende altın iğne yaptırmıştım dermapene göre bi tık daha az etkili gözeneklerim eskiye göre kapandı ama tam kapanıp fondöten etkisi göstermesi için bi kaç seans daha alman lazım demişlerdi.
[silindi] Bebekcik2406 sivilce izi ve sivilce korunmak için aylık iğne kullandım 6 ay kadar ve bırakalı 1 seneyi geçti yüzüm hala düzelmedi resmen berbat oldu suratım
Bebekcik2406 Simiyy benimde gözenek problemim var onun için sıkılaştırıcı tonik kullanmak gerekiyormuş onu araştıracağım
Bebekcik2406 Selmaymn keşke devam etseydiniz benimde acıdı yaparken sonrasında da yanma oldu ama güzellik için değer 😉
Balcicek Bende ilk seansini yaptırdım 15 gun oldu şimdilik bir değişiklik yok ilerleyen seanslarda belli olur diye ümit ediyorum 🙂
Bebekcik2406 Balcicek kaç gün arayla seans yaptıracaksınız peki. Bana 15 günde bir gel seans için dedi
Bebekcik2406 Balcicek güneş kremi olarak ne kullanıyorsunuz evde bile 2 saatte yenileyin ciltte leke oluşmasın dedi bana