Bebeğim Yedi buçuk aylık. on dk önce otururken geriye doğru düştü kafasını fayansa vurdu. Kanama felan yok ama çok kısa süre ağladı tam kaldırırken minik kustu çok az. Yarım saat önce yoğurt yemişti. O süreden beri bi değişilik yok doktora yazdık ama daha görmedi mesajı. Hastaneye götürmeli miyim yada ne yapmalıyım