Kızlar kızım 11 aylık tam bir meme aşığı gelir memem memem peşimde gezer cok seviyor sütümde yarıyor ek gıdaya düşkün değil cok sabah ve akşam güzel yiyior biberon reddi yaşadık mama ağzına asla sürmüyor doktor benim bağışıklık sistemimin kötü olduğunu söyledi ciddi bir d ve b12 eksikliğim var tedavi oluyorum bide sürekli birseyim cıkıyor hapta kullanamıyorum ne zaman kesmeyi düşünüyorsun dedi bende 2 yaşına kadar emsin istiyorum dedim oda pek bu konuya ılımlı bakmadı şimdi iğne kullanıyorum bunlar bitince tekrar değerlerime bakılacak düşük çıkarsa ne yapmalıyım kesmelimiyim. Uzun oldu kusura bakmayın