Arkadaşlar bebeğim 7 aylık, gündüz 3 uyku uyuyor, sadece emzik var destek olarak, kendi kendine yatağında uyur, her uykusu minimum 1 saat kesintisiz olur. Ama gelin görün ki son 2 haftadır gece uykusuna yatırdıktan yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor ve 3 saat daha uyumuyor. Bunun sebebi ne olabilir var mı daha önde yaşayan ve çözümü olan biri :(