azizinannesi 13 gun oldu dogum yapali. hala popom aciyor ustune otururken hassasiyet var. bebegi emzirirken zor oluyor. doktora sordum ıkınmaktan dedi. sizde de oyle mi? dikisler ne zaman duzelir birde 😣
DevranAlp azizinannesi muhtemelen basur oluşmuştur geçmiyor cnm bende oturamıyordjm götümün üstüne o kdr kötüydü ki anlatamam dikişlerimin acısını bile hissetmiyordum o arka tarafımın yüzünden
Hayriyedeniz Ikınmaktan oluyor canım 15 güne geçiyor bide kendini kasıyorsun ister istemez ondan ☺️ Benim iki dikişim vardı iki hafta da düştü kendi