Brkgz Merhaba bayanlar aranızda Fazıl Çil kremi kullananlar var mı? Herkes yakıştığını söylüyor ama ben nefret ediyorum çillerden yazın özellikle 5 dk güneşte duramıyorum bile hemen büyüyüp çoğalıyorlar😒
omerege2210 Brkgz Ben zamanında kullanmıştım. Hatta neler neler denemedim ki… Hiç faydası olmadı. En sonunda ben de çillerimle barıştım 😍
Anneyim5982 Brkgz benim de var alıştım artık ama gitse pek fena olmaz iyi birşeyse bana da söyleyin😂😃
Brkgz Anneyim5982 ya yazın aynada kendime bakamıyorum yüzüm kötü gözüküyor çok iri büyük değiller ama yinede hoşuma gitmiyor😂