Emelimsi biberonla vermeyin zaten, daha sonra memeyi reddediyolar emmiyolar. Benim oğlum 1.5 aylik süt sağdığım zaman alıştırma bardağı ile vermeye başladim.biberondan kurtulmak istiyorum çünkü. Siz de alistirma bardagiyla verebilirsiniz.yumuşak silikon uçlu ve damlatmaz olmali. Hatta kullanan varsa marka önerisi alsak iyi olur :)