Zynpoyku1 anlıyorum, doğduğundan beri kusması için bir şey demediler mi reflüsü var mı? Yani kızımın besin alerjisi vardı buna benzer şeyler yaşadık biz ama dediğim gibi her gün böyleydi normalde böyle değil diyorsunuz sanırım başka bir doktor görse daha iyi olacak 🙄 yani belki gazını çıkaramadığı için fazla geldiği için kusuyordur ama en azından ishali için bakarlar diye düşünüyorum