minnosunannesi06 sadece kısa kollu zıbınla yatırıyorum canım ama seni yanlış yönlendirdiğim için özürdilerim tam foruma girip seni bulacaktım ki zaten yorum yapmışsın hemen buldum bizim aldığımız mont bu katologtaki mont değil ben daha yeni gördüm bugün gelecek montu benim babamın aldığı 2 gün öncesine ait kırmızı çok çirkin dar bir monttu bu belki güzeldir seni yanlış yönlendirmek istemem kusura bakmayın