alkilic canım kendini bunaltma aynı durumu bende yaşadım şimdi 5 aylık olduk ama ilk 1.5 2 ay oluyor bende bebeğim doymuyor sanıyordum sürekli kucağımdayken kollarımı falan emiyordu en son mama vereyim dedim aç kalıyor düşüncesi ile ama tıka paşa mama yediği halde hala emiyordu aç olduğu için değil alışkanlık yüzünden yapıyorlar sen emzikle oyalamaya alıştırmaya çalış belki emziği tutmuyordur Farklı model bir emzik de demeyebilirsin. Bu arada gazları olduğu zaman da sürekli emmek isterler tok olsalar da karnının tok olduğundan eminsen gazını çıkarmaya çalış gaz damlası da kullanabilirsin epey rahatlatıyor ben nurse harveys kullanmıştım memnun kalmıştım