sutkokusu Kızım 10 aylık, 2. ayından itibaren her akşam aynı saatte banyo, masaj yapıp loş ışıkta biberon, okşama ve beyaz gürüldü açtım. Akşam 8 oldu mu artık dayanamıyor zaten uykuya geçiyor, sallama gibi destek yok sadece sıvazlıyorum sırtını, gece 3-4 gibi 1 bibero sabah ise 7 de kalkıyor. Ben çok memnunum çünkü 8 den sonra çok vaktim olmuş oluyor. Sabah zaten daha fazla uyuyamam. Kızım 1 aylık olduğunda da böyleydi, sadece aç olunca uyanırdı. Şuan da öyle diye düşünüyorum. Kendisinin gündüz iyi yediğini görmeye başladığım an keseceğim o tek gece biberonunu da.