Sabancigamze benim de o günlerdeyken olmuştu. Şimdi 3 ay 6 günlüğüz. Ayakta gezerek emzirmeye çalışın,sakinleşeceği sesler açın,sakin loş ortama geçin. Çok ağırına gidiyor insanın biliyorum. Ve emzik,biberon varsa çıkarın hayatınızdan. Aç olur da biberonla içerse alışma ihtimali yüksek. Ağlarken vermeyin memeyi ama sakinleştiği heran deneyin,tensel temas kurun. Geçici bir durumdur,süz rahat olmaya çalışın bebeğiniz hisseder.