Merhaba 22 gün önce sezeryan ile doğum yaptım bebeğimin ağzında tükürük vardı 10 dk sonra küveze aldılar 10 saat kadar küvezde kaldı ama bn hiç telaş yapmadım üzülmedim nedense annemler eşim hepsi aşırı çok telaş yaptılar ve korktular ama bn yapmadım neden yapmadım bilmiyorum hala aklıma geldikçe ağlıyorum ve üzülüyorum annesi olan bnm ama neden üzülmedim diyorum bebeğimi sevmiyorum mu yoksa diyorum kayınvalidem ve eşim o kdr ilgili ki kızımla bn kendimi ilgisiz gibi hissediyorum kayınvalidem sürekli üşütecek açma kucağa alışacak alma banyosunu bile hep kendi yaptırmak istiyor sürekli şöyle yapalım böyle yapalım sanki bnm değil onun bebeği gibi bnde hem sinir oluyorum hemde sanki bebeğimden uzaklaşıp soğuyor gibiyim bu beni çok üzüyor bebeğime anne sevgisi veremiyor gibi hissediyorum yoksa bn bebeğimi sevmiyor muyum oysaki biz onu çok istedik sürekli moralim bozuluyor her yaptığıma müdahale edilmesi bnm hissettiklerim alt üst oldum