Esmoska ben normalde eskişehirde yaşamıyorum oğlumu bir nedenden kendisine götürdüm ve acildi, kendi doktorumuz önermişti. Girdik, öylesine muayene etti boyuna baktı yalandan sonra üstünü giydirdim aaa kilosu kaçtı dedi nasıl yani dedim bakmayı unuttuk neyse kıyafetle bakalım dedi hadi dedim tamam sonra oturduğu yere geçti ay boyu kaçtı dedi söyledim ee kilosunu unuttum kaçtı dedi söyledim bunlar normalde çok önemli değil ancak bu çocuk muayeneden yarım saat sonra anestezili mr a girecekti biliyodu durumu kendisi kaldıki kilo anestezide çok önemli buna göre dozu veriliyor. Yani ben 250 tl doktora veriyosam bi zahmet böyle etmesin kontrolü