Melisasbasi aynı sizin gibi doğumundan beri bebeğim sadece formül mamayla besleniyor. Hipp combiotic kullanıyoruz şuan 4 ay 11 günlük 4. Ay aşısında hemşire tadımlara başlamam gerektiğini söyledi, ben kaşık mama da veriyorum kavanoz mama da veriyorum ara ara. En çok kendi yaptığım yoğurdu elma suyu armut suyu muzla tatlandırıp yediriyorum. Avakado vs püre yapıp veriyorum tabi kendisini yormayacak şekilde. Bi de benim bebeğim biz masaya oturunca o da bi şeyler yemek için can atıyor. Yoğurt falan vermenizde bi sakınca yok zaten içinizi rahat tutun. Sadece bebeğini anne sütüyle besleyenler için çok erken 6 Aydan önce başlama sakın diye yorum yaparlar ama bizim bebeğimiz de sürekli aynı tattan alıyorlar aynı içerik, Farklı tatları erken tatmalarında bi sorun olduğunu düşünmüyorum 🌸