Merhabalar öncelikle 6 ay önce doğum yaptım 4 aydır belimde amansız bir ağrı oluyor sabaha krşı ya sağıma yatarım yada soluma yatarım ben acaba fıtık gibimi diyorum ama böbrek olabilir mi yada ciğer kafamda deli sorular bunlarla ilgili birşey yaşayan varmıdır arkadaşlar lütfen yazalım