momyshark1 canım benim kızımda 11,5 aylık aynı durumdayız ben büyüklerden ve çevremde bebeklerine veren arkadaşlarımdan gaza gelerek sipraktin şurup aldım doktorumuza danışarak hatta belki birazda ikna ederek denemek istediğimi söyledim 1 hafta boyunca 2,5 ml vermemi söyledi sonuç pek de işe yaramadı en uzun uykusu 2,5 saat ya oldu ya olmadı o da her gece değil önceden büyükler prakten isimli şuruptan veriyolarmış bebekler uyusun diye. Yani demem o ki damlayı bilmiyorum ama ben böyle birşey yaşadım sonra doktorumuza muayeneye gittiğimizde durumu anlattım zaten şurupla uyutmamız doğru değil dedi. Damla nasıldır bilmiyorum