Ozgeyusuf zeynep kamilde çok iyi bir doktora gidiyorum bir yaş altında kendini göstermez boşuna alerji testi yapmayalım dedi süt ürünleri (tereyağ,margarin ve içerisinde süt olan herşeyi )kestik. Yumurta,soya ,kuruyemişe dikkat edeceksin dedi. Ben bu şekilde hepsini kestim önce sonra yumurta denedim baktım alerjisi yok ama ceviz kajuya var. Geçen ıspanağa da inanılmaz sancılandı yine kanlı kaka yaptı bu şekilde anlıycaz maalesef,bu yolu izleyin bakın gün yüzüne çıkar ne var ne yoksa geçmiş olsun