5aylık bebeğim yaklaşık 1haftadır özellikle geceleri gaz ile uyanıyor. Önce sağlık ocağındaki kan damlasını kullandık çok düzenli değildi ama bi huzursuzluğu vardı 3 gün önce temiz içerikli diye bestiron kullanmaya başladık hala aynı, hatta bugün kakasında ilk defa kan gördüm bu gazlar da bestirondan kaynaklı mıdır bu şekilde kullanıp yaşayan varmı? Şu dönemde hastaneyede götürmek istemiyorum yardımcı olur musunuz 🙏🏻