Pinkmoms bizim ki 26 aylıktı bezini kendi çıkarmış haziran ayıydı sıcaktan her halde sonra tekrar bezleyeyim dedim istemedi dedim her halde hazır ondan sonra 15 dakika ya bi tuvalete tuttum her tuttuğum da işedi ama klozetten korktu ilk yer tuvaletine yaptırdım baya bi öyle sürdü 1 aya yakın ben kendim götürdüm sonra alıştı şimdi klozete aparat aldım artık kendi söylüyor 7 aydır tuvalete yapıyor bebeğin kendini hazır hissetmesi lazım canım eğer hazır değilse daha çok korkar 15 dakika da bi kendiniz tutun eğer yapıyorsa hazırdır ama sabır edin sinirlenmeyin korkutmayın çünkü ilk alışma aşamasında neler çektim balkondan büyük tuvaletini temizleriyim günler oldu ilk başlarda çok kaçırdı altına mesela ama pes etmedim ve başardık şükür inşallah alışır sizinkide