Zaten müthiş huysuz bebeğim atak yüzünden daha fena oldu. İnternetten hesapladım 4.ay atağı çıkıyor. 3ay 29 günlük şuan..
Böyle bir uykusuzluk yok ya. Gece boyu ağlıyo uyumuyo kendimi dövmeye başladim maalesef. Gerçekten ona yansitmamak için kendime vurdum bir kaç kez.. uyku eğitimi alacağım araştırıyorum. İşe yarar umarım. Tek carem o kaldı…😔😔😔😔