Eymenim18 Sezeryan olup lazer epil yaptıran var mı dikiş bölgesine uygulanması sakıncalı mı 4 ay oldu sezeryan olalı. Doktorumada sormadım. Gebelikten önce gıdıyordum bikaç seansın kaldı
Kahvegerek Bence zararlıdır bi süre en azından çünkü orası yanık zaten hassas şuan bende düşünüyorum ama biraz izi geçsin beklemedeyim
Eymenim18 Kahvegerek o bölgeye uygulatmıyım o zman zaten sabahtandır bi yanmam var dikiş bölgemde dikişe vurdurmuym