Canannn38 Kızlar bebeğim 2 aylık aşılarını vuruldu aynı anda 3 tane hemşire huzursuz olur bugün ağlar dedi öğlen çok ağladı calpol verdim sakinleşti şuanda iyi ama Huzursuzluğu kaç gün sürüyor
ErkekkAnnesii Canannn38 benimde aşıdan sonra ağladı çok huysuzdu 3 4 saat içinde calpol verdim uyudu bir daha da huysuzluğu olmadı bebekten bebeğe değişir canım o
Canannn38 ErkekkAnnesii Teşekkür ederim bende bikere calpol verdim öğlen düzeldi şükür iyi şimdi inşallah tekrarlamaz ateşi falan hiç yokda