Eliferdenn bebeğin kilo alımı az ise fiziksel gelişimi yeterli değil ise, sütün ile ilgili herhangi bir problem yok ise ek gıda 6. Ayda başlar. 4 aylıkken başlayanlar genelde anne sütünün yetmediği bebeklerde başlarlar. 4 ay 10 günlüktü bebeğim doktor bana ek gıdaya başlayalım dedi alması gereken kilodan daha az kilo aldı ye. Ben erken olduğunu düşündüğüm için başlamadım. Henüz sindirim sistemleri buna hazır değil çünkü. “Ebe de iyi ki başlamamışsın evet az kilo almış olabilir aöa nu zamana kadar bu bebeği sen besledin, senin verdiğin süt ile kilo aldı. Olur bazen sen vakti gelince başla ek gidaya dedi.” Bir daha o doktora gitmedim. 6. Ayını doldurduktan sonra başladım ek gıdaya bebeğim çok şükür sağlıklı kilo problemi de yok. 5. Ayının içinde olan nir bebek için çok erken. Senin sütün yetiyordur ona, en iyisi kendi sütün ondaki vitamin başka bir şeyde yok