Herkese iyi akşamlar😊
Ben oyun halısı konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.
Oyun halısını ne zamana kadar kullandınız ?
Bebeğim 6 aylık ve malesef abi ve ablasından dolayı kucağa alıştı 😔 Gündüz uykuları da az . İş güç yemek çok zor oluyo.
Oyun halısını önerenler oldu ama bu vakitten sonra işe yarar mı alıp iki gün sonra kenara da kaldırmak istemiyorum😕
Burda kullanıp deneyimleyen çok olmuştur. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.🙂 Şimdiden teşekkür ederim 😊