4 aylık bebeğim doymak nedir bilmiyor sanki 120 cc mama içiyor 2 saatte bir onla bile doymuyo 150 veriyorum 2 buçuk saat anca gecırebılıyorum gece cok uyanıyor açlıktan mı alıskanlıknmı nedir anlamadım sadece mama ile besleniyor saati uzatmaya çalışıyorum ortalığı yıkıyor bu arada doğum kilosu 4.200 kg