Merhaba. Bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum 🙏 İkizlerim 6 ay 6 günlük . Oğlumun biri uysal bir bebek diğeri çok yaramaz . Elde avuçta durmuyor . Sallanarak uyutuyorum normalde ikisini de. Ama bir kaç gündür bir şey farkettim . Eşim görevdeyken ben ikisini de tek uyutuyorum önce birini sonra diğerini. Önce yaramaz olanı uyutuyorum ve bir kaç gündür onu uyuturken diğer oğlum döşeğin üzerinde döne döne uyuya kalıyor. Şimdi yine yaramaz oğlumu uyuttum . Diğerini de sallıyım dedim uyumak istemedi . Döşeğin üzerine bıraktım bende yanına uzandım . Bana sokuldu uyuya kaldı . Acaba sallamayı bıraksam mı ?