Birisimom Kızlar bebeğim 2750 kg doğdu. 1 ay kontrolünde ise 3660 kg çıktı. Doktorum kilosu iyi dedi ama sağlık ocağ ebesi az almış kilo dedi. Kafam karıştı. Sizce nasıl kilosu
xrtalafx Birisimom sağlık ocaklarındakiler dpktorsa bılmıyorum bısey bızede gecen ay aynı şeyi söyledi hemşire doktor botu uzıun ve kılosu sınırda şişmiş bebiş dedi bu aykı kontrolde yüzüne vurucam hemşirenin
Turkan_91 Birisimom normal 1 kilo almıs nerdeyse o 3 kusur doğan bebeklerle kıyaslamıstır doğum kilosu baz alınmalı her zaman
xrtalafx Birisimom maşallah kılosuda ıyı canım he de gec sen onlara yarım kılo nornal dıyolar ee sorun ne o zaman