Selam hanımlar benim bebeğim 2 aylık oldu hem beni emiyor hem mama veriyorum ayrıca ben artık saçımı boyatmak istiyorum çok sıkıldım depresyona girdim resmen hem evin halini gördükçe hem de kendimi gördükçe ağlamak istiyorum kendime bakmak istiyorum artık sizce saçımı boyatsam bebeğime zarar verir mi? Siz kaçıncı ayda saçınızı boyattınız?