sufflee herşey kafada biter diyorum hamileliğimde iciyodum doğumum sezaryen olacağı için sırf öksürmemek için sigarayı bıraktım hastanede assagi inip icebilirdim yada eve geldiğimde icebilirdim ama diyorum ya kafada biter herşey yani bebişim doğduğu günden beri içmiyorum şükür 👍 bı tanıdığım ilaç falan kullandı sigara bırakmak için ama işe yaramadı yakın çevrem o sırta yapistirilan bant dahi yaptı ama malesef bı vesile gerek bırakmak için sanırım darısı size kızlar 🙂 etrafımdaki herkes sigara iciyo bu arada bazen içeyim diyorum ama şuan okadar rahat nefes alıyorum ve sigaradan dolayı öksürüğüm kesildi şükür nefsine hakim olup içmiyorum bugün bu saat oldu bidahada başlamak istemiyorum