serebro Prima premium Care’da herhangi bir sorun yaşamadım.Prima aktif bebek incelik olarak daha çok hoşuma gitti daha rahat edermiş gibi,ama gece çok mama içerse sızdırma sorunu olabiliyor.Her gece olmuyor dediğim gibi aşırı mama içerse çok uyanırsa çok su içerse atleti ıslak bulabiliyorum.Ama onun dışında memnunum.Günlük bebek ise onlara göre daha naylonumsu daha dayanıksız gibi ve hemen doluyor hemen şişiyor gibi geldi pek kullanışlı değil bence🤷🏻♀️