ebraradnn
Ben anneyle bebeğin birlikte yatmasına karşıyım geleni eş ayrı yatıyorsa bunun bir kopukluk oluşturacağını düşünüyorum evlatlarımız canımız elbette ama maalesef bazen annelik şevkatimiz üstün gelebiliyor sonrasında ayırmak çok zor olabiliyormuş nebiliyim eşimle ayrı yatmak istemem ben sanırım bebeğin daha küçükmüş ayrı odada İÇİN rahat etmeyebilir belki biraz daha büyük bir beşik alıp yine aynı odada yatabilirsin canım